Hanna Thienpont

50/50

Hanna Thienpont, CRM Marketeer

22/09/2025

De afgelopen maanden waren gevuld met veranderingen voor mij. Tijd dus om jullie nog eens bij te praten.

Om te beginnen heb ik sinds juli een bijkomende functie en verdeel ik mijn tijd 50/50 tussen Marketing en de Regie. Ik ben dus nog steeds CRM-marketeer voor Trends, Trends-Tendances en Datanews, maar werk intussen ook als CRM-marketeer bij de Regie.

Bij de Regie ligt mijn focus momenteel vooral op de migratie naar Basedriver. Een groot project dat veel voorbereiding vraagt, maar ook leerrijk is om mee vorm te geven. Daarnaast werk ik aan mailings, het verbeteren van processen en denk ik na over manieren om nieuwe opt-ins te werven, zodat onze bestanden gevuld blijven. Mijn nieuwe rol bij de Regie is boeiend en er is veel variatie, wat ik graag heb.

Het team bij de Regie heeft me daarnaast met open armen ontvangen. Tijdens onze teambuilding enkele weken geleden had ik de kans om iedereen beter te leren kennen. Het is fijn om te weten bij wie ik terecht kan met welke vragen, en het maakt samenwerken alleen maar leuker. 😊

Toch is het niet altijd makkelijk om de balans te vinden tussen Marketing en Regie. Wanneer het bij de ene druk is, geldt dat meestal ook voor de andere afdeling. Soms lijkt de to-do-lijst eindeloos, zeker nu de nieuwe editie van de Trends Beleggers Challenge van start is gegaan. Maar: mijn volle agenda dwingt me om prioriteiten te stellen en mijn timemanagement skills te finetunen. En ik ben ervan overtuigd dat die balans gaandeweg steeds beter zal lukken. 💪

terug naar overzicht

Deel deze blog: