


Roularta Media Group wil een duurzame meerwaarde scheppen voor al haar stakeholders en voor de hele samenleving.


Roularta media group bouwt aan slimmere generaties zowel wat betreft onze medewerkers als wat betreft onze doelgroepen
Hij creëerde het concept van de ‘Ghongha’, Hindi voor slak: een stiltecocon in de vorm van een reuzegrote slakkenschelp. “Bij of in die cocon neem je de ademruimte om letterlijk en figuurlijk stil te staan en innerlijke rust te vinden. Alleen of met anderen, wanneer je elkaar in die stilte vindt en delen vermenigvuldigen wordt. Je stapt over de drempel, zowel naar binnen als buiten, symbool voor de moed die nodig is om in jezelf te kijken of je veilige cocon te verlaten en je voelsprieten uit te strekken.”
“We zijn blij dat er een stiltecocon in onze Roularta-tuin staat, zodat de collega’s in Roeselare tijdens een wandeling even kunnen stilstaan”, zegt Katrien De Nolf. “We kozen voor de zachte pastelkleuren groen en blauw uit onze nieuwe branding voor respectievelijk buiten- en binnenkant, waardoor de cocon meteen mooi in de omgeving past. Dit initiatief past in onze duurzaamheidsstrategie voor een gezonde geest in een gezond lichaam.”

