kleine, grote stapjes?
Hanna Thienpont, CRM Marketeer
05/05/2025
De laatste keer dat jullie een blog van mij konden lezen, is al meer dan een halfjaar geleden. Sindsdien is er veel veranderd, maar tegelijkertijd ook heel weinig. Tijd om jullie even bij te praten dus. 😉
Laten we beginnen met wat hetzelfde is gebleven: (1) ik werk nog steeds voor Roularta Media Group; (2) als CRM-marketeer; (3) en ik doe mijn job nog steeds ongelofelijk graag. Klinkt goed, toch?
Mijn job bij CRM ziet er echter niet meer hetzelfde uit als enkele maanden geleden. Mijn eerste paar maanden bij CRM ondersteunde ik Kevin en werkte ik voor zijn merken (De Krant van West-Vlaanderen, Knack, Le Vif, Trends, Trends-Tendances, Datanews en Télépro). Sinds oktober heb ik echter mijn eigen merken toegewezen gekregen. 😊 Dit betekent dat ik nu verantwoordelijk ben voor Trends, Trends-Tendances en Datanews. Zowel het dagdagelijkse werk als de grote projecten van deze merken. Laat ons zeggen dat ik zeker en vast weet wat te doen. 😉
Sinds kort zijn er namelijk enkele grote projecten van start gegaan binnen mijn cluster: Beleggen Live en de Beleggers Challenge. Die laatste? Dat is een competitie waarin je, aan de hand van een fictieve beurs die de echte markten volgt, leert beleggen. Aandelen kopen, verkopen, je aansluiten bij een league en – als je écht talent hebt – prijzen winnen. Ik speel ook mee… maar laten we zeggen dat beleggen niet meteen mijn roeping is. 😄
Je vraagt je misschien af wat ik de afgelopen maanden zoal heb bijgeleerd, naast dat beleggen niets voor mij is.😉 Vooral hoe ik zelfstandig mijn eigen merken beheer en de belangen van verschillende stakeholders balanseer, zodat onze acties voor iedereen een win zijn. Daarnaast ligt mijn focus op het bedenken van nieuwe initiatieven, het nauwgezet opvolgen en optimaliseren van campagnes en het nóg sterker inzetten op data-driven werken. Het is allemaal heel spannend, maar ik vind het vooral een mega leuke uitdaging.
Benieuwd hoe het verder loopt? Ik doe mijn best om jullie ditmaal geen halfjaar te laten wachten!
terug naar overzichtDeel deze blog: