“Als reclamejongen (what’s in a stupid name) erger ik me al decennia aan stereotiep doelgroepdenken. Alsof alleen vva’s 18-44 of mannen 16-35 uit sociale klassen 1-3 bepalend zijn voor het succes van merken”, stelde Marc Fauconnier onlangs op LinkedIn. Aanleiding van...
Terugblikken en vooruitkijken: daar hadden we het over tijdens een meeting met een aantal Libelle-collega’s. Traditiegetrouw brengt Libelle elk jaar in december een artikel waarin redactrices vertellen wat voor elk van hen het hoogtepunt van het afgelopen jaar geweest...
Onlangs kreeg ik een complimentje van een klant. Zomaar. Via LinkedIn, na het afronden van een toch wel pittige opdracht. Dat spontane schouderklopje deed me echt ontzettend veel plezier. Appreciatie krijgen, besefte ik nog maar eens, is eigenlijk een van de...
“Poeh, ik voel dat ik geen twintig meer ben”, lachte collega C. toen ik haar onlangs belde met een vraag over een klant. “Ik ook niet’’, grapte ik, “maar het was wel heel fijn om even te doen alsof!” Voor wie het nog niet begrepen had: deze conversatie vond plaats op...
Niet iedereen is fan van celebrity-kok Jamie Oliver, maar persoonlijk kan ik me helemaal vinden in zijn no nonsense kijk op koken. Lekker makkelijk en nog gezond ook! In augustus vorig jaar pakte Jamie uit met een nieuw kookboek ‘Samen eten’ – een ‘overheerlijke...